DESIGN THINKING

Rekabetin her geçen gün daha zorlu hale geldiği günümüz koşullarında şirketlerin ayakta kalmasının en önemli yollarından birisi inovatif ürün ve hizmetler geliştirmek. Sektör ve ölçek fark etmeksizin hemen her şirket yenilikçi ürün ve hizmetler ile yeni pazarlara açılmaya, mevcut pazarlardaki payını arttırmaya ya da yıkıcı rekabette Pazar payını korumaya çalışıyor.

Design Thinking inovatif ürün ve hizmet fikirleri geliştirerek bunları hayata geçirmek açısından tüm Dünya’da en yaygın olarak kullanılan araçlardan birisi haline geldi.

Empati odaklı yaklaşımı, interdisipliner bakış açısı, iterasyon odaklı metodolojisi ile diğer tüm proje yönetimi araçlarından farklılaşan Design Thinking eşsiz inovasyon fikirleri geliştirmeye olanak sağlıyor.

Katılımcılar: İlgili tüm çalışanlar

Katılımcı Sayısı: Max. 20 kişi

Eğitim Saatleri: 09:00 - 16:30

Eğitim Süresi: 2 gün

İçerik

Design Thinking’e Giriş

  • İnovasyon yönetiminde temel yöntemler
  • Design Thinking’in genel uygulama alanları
  • Temel prensipleri

İçgörü Toplama

  • Empati odaklı yaklaşım
  • Yapılandırılmış mülakat ve gözlem
  • Farklı gözlem teknikleri
  • Gözlem hazırlık çalışmaları
  • Paydaş haritası ve bağlam haritası

Fırsatı Tanımlama

  • İçgörü analizi ve derleme
  • Persona çalışması
  • Müşteri deneyimi haritası

Fikirlerin Bulunması

  • İçgörüşere uygun fikir üretme
  • Yaratıcı düşünme teknikleri
  • Fikir önceliklendirme matrisi

Prototip ve Test

  • Farklı prototipleme yöntemleri
  • Kullanıcı testlerinin tamamlanması
  • Sürekli öğrenme döngüsü

Fikirleri Sunma

  • Storytelling çerçevesi
  • Asansör konuşması egzersizi
  • Değerlendirme ve kapanış

Eğitimlerimiz oyun, video, vaka çalışması vb. uygulama araçları içermektedir.

Bugüne kadar eğitim programlarımıza katılmış olan kişilerin çalıştıkları firmalar hakkında bilgi almak için buraya tıklayınız.