Kaizen Yaklaşımı ve Yönetimi

Değişimin ve rekabetin yoğun yaşandığı bir ortamda müşteri taleplerini karşılamak, karlı ve sürdürülebilir bir büyüme sağlamak için en az israf ile en fazla değeri üretebilme yeteneğimizi sürekli geliştirmeliyiz.

Bu yeteneğinizi ancak işinde uzman ve motivasyonu yüksek ekibinizin beyin gücünden faydalanarak sürekli iyileştirme (kaizen) çalışmaları ile geliştirebilirsiniz.

Tüm organizasyonunuzun;

  • Süreçlerinizin akışını yavaşlatan, maliyetini artıran kısıtları, kayıpları, israfları ve kar artırma fırsatlarını bulduklarını, hızlı bir şekilde müdahale ettiklerini
  • Mevcut durum ile yetinmeyen, daha iyisi için çabalayan yetkin ve motive bir ekip olduğunu
  • Ekip olarak sürekli iyileştirme (kaizen) çalışmaları yapmadıkları bir günün geçmediğini

Hayal edin, ne kadar hızlı ilerleriz.

Yüksek oranda tecrübe paylaşımı içeren bu eğitimimiz ile;

  • Kaizen Felsefesi
  • Performans göstergeleriniz ile kaizen çalışmaları arasındaki ilişki
  • İyileştirme konularının seçimi
  • Sürekli iyileştirme (kaizen) çalışmalarını yürüten ekiplerin yönlendirilmesi
  • Kaizen çalışmalarının yönetimi
  • Sürekli iyileştirme (kaizen) kültürünün şirket kültürünüze yerleştirilmesi
  • Ve ekibinize mentorluk yapabilmek için ihtiyacınız olan

konular hakkında gerekli bilgilere sahip olacaksınız.

Bu eğitimimiz sürekli iyileştirme (Kaizen) odaklı çalışma kültürünü şirket kültürlerine yerleştirmek isteyen ekipler için iyi bir alıştırma olacaktır.

Katılımcılar: İşletme Sahipleri, Yöneticiler, Mühendisler, Uzmanlar, Takım Liderleri
(Bu eğitimimizin teknisyenler ve operatörler için sadeleştirilmiş bir versiyonu da bulunmaktadır.)

Katılımcı Sayısı: Max. 20 kişi

Eğitim Süresi: 1 gün

Eğitim Saatleri: 09:00 - 16:00

İçerik

Bilgi paylaşımında bulunacağımız ve konuşacağımız konu başlıkları;

Kaizen Yönetimi

  • Kaizen Felsefesi
  • Genchi Genbutsu Yaklaşımı
  • Kaizen ve Öğrenen Organizasyon
  • Kaizen ve Yenilik
  • Standartlaştırma ve Kaizen
  • Kaizen’in Şartları
  • Genchi Genbutsu Yaklaşımı
  • PUKÖ Döngüsü
  • Kaizen Türleri
    • Önce / Sonra Kaizen
    • Odaklanılmış (Kobetsu) Kaizen
  • Performans Göstergeleri ve Kaizen
  • 16 Büyük Kayıp ve 8 İsraf
  • Sürekli İyileştirme (Kaizen) Konuları
  • Kaizen Çalışmalarına Katılımın Artırılması
  • Kaizen Çalışmalarının Yönetimi
  • Sürekli İyileştirme (Kaizen) Kültürünün Şirket Kültürünüze Yerleştirilmesi
  • Uygulama

Eğitimlerimiz oyun, video, vaka çalışması vb. uygulama araçları içermektedir.

Bugüne kadar eğitim hizmetlerimizden faydanlanan müşterilerimiz hakkında bilgi almak için buraya tıklayınız.

Eğitim talebinde bulunmak için buraya tıklayınız.