Yalın Yönetim (Operasyonel Mükemmellik)

Satış ve pazarlama faaliyetleri ile başlayan akışınız paranın tahsilatı ile tamamlanıyor veya satış sonrası verdiğiniz hizmetler ile devam ediyor olabilir.

Tüm süreçlerinizde var olan kısıtlar, kayıplar ve israflar akışınızı yavaşlatır, maliyetinizi yükseltir, yalın, çevik (hızlı ve kolay tepki verebilen) ve güvenilir bir organizasyon olmanızı engeller.

Bu kısıtlar, kayıplar ve israflar işinize;
  • Müşteri Memnuniyetsizliği
  • Satış ve Müşteri Kaybı
  • Zaman Kaybı
  • Para Kaybı
  • Çalışan Memnuniyetsizliği

vb. zararlar vererek iş performansınızı düşürür.

Günün sonunda karlılığınızı azaltır, büyümenizi yavaşlatır ve geleceğiniz için büyük risk oluştururlar.

Değişimin ve rekabetin yoğun olarak yaşandığı bir ortamda daha iyisini yapmak için Yalın Düşünce, Sürekli İyileştirme ve Öğrenme (Kaizen) felsefelerini benimseyerek en az israf ile en fazla değeri üretmenin yollarını sürekli araştırılmalıyız. 

Ekibimizi sürekli geliştirmeli, gelişen ekibimiz ile birlikte bu kayıpları ve israfları ortadan kaldıracak sürekli iyileştirme faaliyetlerini başarı ile yürütmeliyiz.

Bu yaklaşımımız ile birlikte müşterilerimiz ile olan çalışmalarımızda birçok kaynak, metot ve araç kullanıyoruz.

  • Yalın Düşünce Yaklaşımı
  • Kaizen Felsefesi ve Yönetimi
  • Yalın Üretim Teknikleri
  • 5S
  • TPM (Total Productive Maintenance)
  • Altı Sigma Problem Çözme Teknikleri
  • Hoshin Kanri Metodu
  • TPS Yönetim İlkeleri
  • PMI Proje Yönetimi Metodu

faydalandığımız başlıca metotlar ve tekniklerdir.

Danışmanlarımız bu metot ve tekniklerin kullanımı ile igili teorik bilgi ve yoğun tecrübe paylaşımı ile ekibinizi geliştirir, uygulama ve danışmanlık aktiviteleri ile ekibinize destek olurlar.
Ekibinizi geliştirmek, gelişen ekibinizle birlikte süreçlerinizi iyileştirmenize destek olmak önceliğimizdir.

Kapsam: Bu yaklaşımımız üretim ve hizmet sektöründe faaliyet gösteren müşterilerimizin tüm süreçlerini kapsar.